LG-SKINCLINIC Reviews

H. Marsmanplantsoen 13, Den Haag

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
602 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Goede behandeling, je wordt goed voorbereid op het feit dat het wat oncomfortabel kan zijn (viel heel erg mee), zag de volgende dag al resultaat. Binnenkort de 3e sessie!
Het was een hele fijne ervaring! Mijn huid is een stuk beter en mijn wimpers. ik ben er erg blij mee! Ik wil graag weer terug binnen 5 weken maar jammer dat de aanbieding er niet meer is .
Hele goede ontvangst en hele aardige , vriendelijke dame is Lidya. 2x behandeling daar gehad en bevalt me goed.
Fantastisch! Lidya is echt super vakkundig. Ik ken geen betere beauty salon.
She is amazing! Very skilled, patient, and professional. She explains the treatment clearly and makes you feel comfortable throughout the entire process. I am very happy with the results and would highly recommend her. Simply the best! ⭐⭐⭐⭐⭐