Gezichtsbehandelingen zijn niet helemaal m'n ding, maar als dit iets is wat je leuk vindt, dan ben je hier zeker aan het goede adres. Wederom tevreden :)
Behandeling door Yasmin•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Rosalie•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Shahin, is heel erg goed! Ik heb kort stijl haar waar je iedere knip/snede ziet.
Shahin, snijdt het zo dat het heel natuurlijk valt en bovenal dat het klopt! Als ik een tijdje niet geweest ben, valt dat niet echt op omdat de coupe goed blijft!
Ben altijd blij als ik geweest ben!
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
Klaske•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
Emely•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Super goed geknipt
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
Alexandra•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Yamin neemt uitgebreid de tijd voor mijn nagels, zeer professioneel. Nu 2x geweest en met prachtige nagels de deur uit. Zeer tevreden over Yamin die overigens ook heel goed is met wenkbrauwen 😄