Perfect geknipt, snel geregeld ook en mijn vriendin was tevreden. Dat is eigenlijk het enige dat belangrijk is ;)
Goed begrepen hoe ik het wilde hebben, en goed en efficiënt gedaan.
Fijne zaak, je wordt goed behandeld. Echt een aanrader 👍🏼
Top barbier,
Knipt vakkundig , luisterd goed naar je wensen.
Ook goede koffie
Toon meer reviews...