Joy is een topper! Ze knipt goed (ondanks de beweeglijke kids die ik haar stoel zitten) en de kids zijn dol op haar. Ik kom er al jaaaaaren en ga nooit meer weg! ❤️
Wij zijn altijd tevreden met het resultaat. Dank je wel, Joy!
Mijn dochter Liz van 3.5 jaar was helemaal op haar gemak!
Weer een prachtige kleur en mooi geknipt geweldig 😃
Lizz is altijd mega enthousiast en we gaan altijd blij weer weg ❤️
Toon meer reviews...