Goed en snel geholpen. Ook lekker dichtbij, makkelijk parkeren en niet duur.
Altijd super fijn om met Marjolein te kletsen 😃
We hebben samen overlegd wat het beste voor mijn nagels kan zijn en ook uitgevoerd. Heel deskundig geholpen en afwachten nu of het ook de desgewenste resultaat oplevert.
Weer fijn en gezellig met een mooi eindresultaat
Mijn nagels zijn weer top, Dank Marjolein.
Toon meer reviews...