Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd super tevreden! Alleen deze keer waren de nagelriemen niet teruggeduwd voor de biab werd aangebracht waardoor ik nu best snel uitgroei heb. Vandaar een sterretje minder dan normaal.
Behandeling door Hannah•Nagelversteviging
Josphine•ongeveer 3 uur geleden
Geverifieerde review
Always a 10/10 experience with Hannah and team. They did some much appreciated nail reparation too which helped as I left the time between nail appointments too long and my own nails started splitting.
Behandeling door Hannah•Pedicure
Evelyn•ongeveer 4 uur geleden
Geverifieerde review
Heel goed!
Behandeling door Mia•
PedicureToon alles…
R•3 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
very sweet ladies
Behandeling door Hannah Vu•Kunstnagels opvullen
Carolina•3 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Quick and efficient biab experience! I’m happy with the way my nails turned out.