Het was weer een heerlijke behandeling. Mijn huid weer helemaal verwend. Niemand anders dan Naira voor mij!
Heel goed geholpen vooral omdat ik niet binnen kwam met een duidelijk doel of een vraag. Veel opgestoken en benieuwd hoe mijn huid er over een tijdje uitziet nu ik besloten heb het de aandacht te geven die het verdiend
Heerlijk ontspannenend en top gezichtsbehandeling 10/10!
Professionele en prettige behandeling!
Toon meer reviews...