Inmiddels 5x hier behandeld met IPL. Meisjes die behandelen, op 1 na, altijd heel aardig. Het enige probleem is dat ze allemaal onkundig zijn qua declaraties. Na de behandeling moet je wel direct betalen. Maar een goede declaratie met Electrisch IPL vermelding, voor de verzekering, kunnen ze je niet direct meegeven. Ze beloven deze dan te mailen. Ik heb na minimaal 6 maanden eindelijk die 5 facturen per mail gehad. Na hier belachelijk veel om gevraagd te hebben. Ik kreeg ze pas nadat ik echt boos ben geworden. Terwijl ik dat echt vervelend vind om zo met mensen om te moeten gaan. Uiteindelijk stond niet eens mijn naam op de facturen. Gelukkig begreep de verzekering, na mijn uitleg, hoe het zat en hebben ze alsnog vergoed.
Goed, voor de afspraak van gisteren had ik duidelijk bij opmerkingen gezet dat ik de factuur vooraf wilde. Het meisje van No hair zag de opmerking wel staan, maar wist niet hoe ze een factuur moest maken. Ze stond daar helemaal alleen op vrijdagavond. En haar manager kon haar telefonisch niet helpen.
Weggegaan zonder behandeling met het verzoek dat het meisje haar manager vraagt mij deze week hierover terug te bellen. Ik betwijfel of dat gebeurt, de service tot nu toe is bagger bij deze zaak.
Wendy•meer dan 8 jaar geleden
See you next time :)
Ivo•meer dan 8 jaar geleden
het is een bijzondere salon, heel goed en de serves is goed .