Na een lange biab-break weer terug bij Farnoosh voor mijn favoriete donkergroene biab mani. Weer heel gezellig en goed zoals altijd 🙂↔️
Behandeling door Farnoosh•Manicure
Eline•10 dagen geleden
Geverifieerde review
Fantastisch last minute afspraak voor mijn nagels gemaakt; ik kwam voor het eerst. Zo vriendelijk, warm en mijn nagels zagen er prachtig uit, zo goed/deskundig gedaan. Aanrader!!
Behandeling door Farnoosh•Manicure
Joke•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Was super!
Behandeling door Farnoosh•Wenkbrauwen harsen
Jaike•21 dagen geleden
Geverifieerde review
I love seeing Farnoosh, my nails look so good again. 🥰
Behandeling door Farnoosh•Manicure
Tess•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Farnoosh is amazing at saving my nails. I bust them and she is always able to make them look great. It's a joy to come here