Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Wat een super gezellige pedicure! Doet haar werk goed, is vriendelijk en geeft ook goed advies ivm je voeten.
Behandeling door Kiara Buijnsters•Pedicure
Nynke•1 dag geleden
Geverifieerde review
Ik ben ontzettend tevreden over de pedicure- behandeling . Ik heb ook gelijk een vervolgbehandeling vast gelegd. Nogmaals hartelijk bedankt en tot de volgende keer. Dimphy kuijpers
Dimphy •10 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik heb t als zeer prettig ervaren,voelde me erg heel goed bij!Wil
Allround salon waar kwaliteit en persoonlijkheid voorop staat. U kunt terecht voor beauty behandelingen, pedicure, manicure en gellak.
Ingang bevindt zich in het hoekpand van fysiopraktijk Promotus