Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Voor de tweede keer geweest voor een lashlift en weer super tevreden! Heel leuke en gezellige dame die netjes en professioneel werkt. Zeker een aanrader.
Rayangely•4 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne behandeling. Ze denkt met je mee en werkt heel zorgvuldig!
Vanda•10 dagen geleden
Geverifieerde review
Warm welkom en hygiënisch, ben supertevreden met de service en het resultaat.