Randy the cutting crew Reviews

Amsterdamstraat 41, Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
4081 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Goed geknipt door Stephanie. Kapsel bevalt goed.
Goede kapster en fijne salon met goede sfeer. Kom er al jaren met veel plezier en ga altijd met goed gevoel naar huis.
Altijd fijn om weer met een goede coupe naar huis te gaan.. en alle grijze haren netjes verborgen.. met een mooie kleur behandeling.
Er zijn er maar weinig die echt kunnen knippen of haar snijden. Stephanie is daar een van 🍀
Zeer ervaren...zeer vriendelijk..weet precies hoe ik het wil..TOP ..