Randy the cutting crew Reviews

Amsterdamstraat 41, Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
4080 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Gewoon goed, wassen knippen/snijden/scheren, kort en beetje wax. Nieuw hoofd, Nieuwe afspraak. Zoals altijd tevreden naar huis.
Randy neemt altijd de tijd en adviseert mij altijd goed en is altijd zeer vriendelijk
Goed geknipt altijd en het model blijft lang zitten.
Tevreden met het resultaat. Werd goed geluisterd en geadviseerd op basis van de wensen en haalbaarheid.
Sfeer is altijd goed, men is attent. Goed geknipt.
3
1
3
4
5
507
5