Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst bij Sa Baran geweest om mijn oude PMU, die ik jaren geleden heb laten zetten, te laten corrigeren. Dit is veel lastiger dan een volledig nieuwe PMU zetten, maar vanaf het eerste moment had ik alle vertrouwen in Sa.
Wat een ervaren, professionele en vriendelijke vrouw. Zodra je binnenkomt voel je de rust en persoonlijke aandacht. Eerst een fijn één-op-één gesprek waarin uitgebreid naar mijn wensen werd geluisterd. Dat vond ik ontzettend prettig.
Behandeling door Sa Baran•Permanente make-up (pmu)
Hale•1 dag geleden
Geverifieerde review
Hele fijn salon en Sa doet het zo goed en professioneel!
Behandeling door Sa Baran•Wenkbrauwen - threaden
suadiye•1 dag geleden
Geverifieerde review
Rustige salon. Werkt op afspraak. Vriendelijk en deskundig.
Behandeling door Sa Baran•Permanente make-up (pmu)