Huidpraktijk Beeldschoon Reviews

Achterstraat 43, 1811LH

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1688 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Bij Beeldschoon wordt echt de tijd genomen voor je huid. De uitgebreide intake en huidanalyse brengen zelfs verborgen huidproblemen zoals roodheid en pigmentatie in beeld. Alles wordt duidelijk uitgelegd: de behandelingen, producten en het verwachte effect. Je merkt meteen hoeveel kennis er aanwezig is, terwijl de sfeer ontspannen blijft. Wil je écht werken aan huidverbetering? Dan ben je hier aan het juiste adres. En je loopt ook nog eens met een prachtige glow naar buiten!
Mijn dochter heeft meerdere behandelingen gehad en was altijd erg tevreden. Ik kwam haar na de laatste halen en een dame. (denk de eigenaresse, geen idee, stelde zich niet voor) ging op een papiertje uit tekenen hoe ontstekingen onder de huid werken en dat als ze juiste resultaten wilde behalen wij de producten bij haar moesten kopen want ze had hier veel research naar gedaan, het waren medische producten and so on.. ik voelde me echt voor het blok gezet.. en heb het als zeer onprettig ervaren.
Toon reactie salon...
Behandeling was ook zich prima, resultaat dit keer iets minder. Kan gebeuren, hoewel in het systeem de kleur, duur en behandeling beschreven zou moeten staan. Voorbereiding had dus iets beter gekund. Desondanks geen reden om niet meer terug te komen
Very nice and relaxing atmosphere. She explained everything she was doing before she did it. I can away feeling very refreshed and relaxed.
Heerlijke behandeling, ontspannen en gezellig