Heel leuk georganiseerd .
Alleen jullie lieten de meiden wel beetje afwachten . Ze wisten niet wat ze moesten . En de nagellak was zo eraf echt nog geen 5 min voor dat bedrag vindt ik het wel heel erg . Maar voor de rest was het echt top
Heel blij met m’n BIAB! Yekta is zeer professioneel en gewoon een fijn persoon die ik graag mijn nagels toevertrouw!
Always a great experience with Yekta. My go to place always :)
Always a great experience with Yekta. My go to place always :)
Ik kom elke maand bij Yekta voor mijn wenkbrauwen en bovenlip, en ik kan haar echt aan iedereen aanraden! De tijd vliegt voorbij omdat je gezellig aan het kletsen bent. Maar ook als je een keer minder in je vel zit, is ze lief en begripvol. Ik loop altijd met perfecte wenkies de deur uit💕
Toon meer reviews...