Wordt altijd vriendelijk ontvangen en goed geknipt al vele jaren lang! Aanrader!
Styling door Virginia•Mannen knippen
Korne•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Ben erg blij met mijn haar , het was precies wat ik wou hebben. En precies de goede kleur, dus de kappers luisteren erg goed naar wat je echt wil
Styling door Yanna•Highlights - half hoofd
Scarlett•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Virginia•Vrouwen knippen
Lotte•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Weer geweldig geknipt bij studio stevin. Zonder dat ik veel uitleg hoef te geven knippen ze het altijd precies zoals ik wil. Ik kom er altijd met een geweldig kapsel vandaan. Ook mijn kinderen worden altijd goed geknipt en geholpen. Het is niet goedkoop, maar het is het geld zeker waard.