It was super clean! The blonde girl with the earrings was extremely kindddd
Loved this place
X
Behandeling door Fusion Ergoline (Cabine 9)•Zonnebank
Slaveya•5 dagen geleden
Geverifieerde review
Ontvangst prima! Hygiëne prima! Spraytan 39,95, gewoon hele witte stukken en vlekken! Ziet er niet uit. Gebeld en aangegeven dat het niet goed gepakt heeft, stond ook in een cabine waar een soort rook ontwikkeling kwam! Ben niet terug gebeld! Beetje jammer! Verder altijd een goede ervaring gehad, alleen nu niet!
Behandeling door Spraytan (Cabine 3)•Spray tan
Willeke•5 dagen geleden
Geverifieerde review
Alles wat goed, er was alleen wat verwarring over of ik ter plekke moest betalen, ookal had ik dat al via de app gedaan. Verder alles gewoon goed!
Behandeling door iForce_1300 (Cabine 5)•Zonnebank
Sophie•7 dagen geleden
Geverifieerde review
Kwam onverwachts langs. Hoewel er op dat moment geen cabine beschikbaar was werd er goed meegedacht wat de mogelijkheden waren. Binnen een halfuur kon ik terecht in een voor mij passende cabine
Behandeling door LightVision Ergoline (Cabine 8)•Zonnebank