Alles wat goed, er was alleen wat verwarring over of ik ter plekke moest betalen, ookal had ik dat al via de app gedaan. Verder alles gewoon goed!
Behandeling door iForce_1300 (Cabine 5)•Zonnebank
Sophie•5 dagen geleden
Geverifieerde review
Kwam onverwachts langs. Hoewel er op dat moment geen cabine beschikbaar was werd er goed meegedacht wat de mogelijkheden waren. Binnen een halfuur kon ik terecht in een voor mij passende cabine
Behandeling door LightVision Ergoline (Cabine 8)•Zonnebank
Paulien•7 dagen geleden
Geverifieerde review
Was 1e keer. Absoluut tevreden.
Behandeling door Spraytan (Cabine 3)•Spray tan
Odilia•8 dagen geleden
Geverifieerde review
altijd lieve meiden. kom er graag.en heel schoon
Behandeling door Cube+ (Cabine 14)•Zonnebank
Corine•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Super aardig personeel en behulpzaam. Sundays gevestigd op een gezellige en fijne locatie.