Betty is gespecialiseerd in haar vak en geeft duidelijke uitleg over wat zij doet
. Beantwoord al je vragen en geef tips.
De sfeer is aangenaam en rustig en je hoort een rustige muziek op de achtergrond.
Je kan tijdschriften lezen en je krijgt drinken aangeboden. Het is een fijne sfeer ( omgeving)
Adwoah•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Tijdens de gezellige geestige gesprekken word ik ook nog eens goed geknipt!
Floor•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Al een aantal jaar kom ik bij Betty voor een keratine behandeling en elke keer ben ik weer zo blij met het resultaat! Betty neemt echt de tijd voor je afspraak, geeft goed advies en legt alles zorgvuldig uit. Zou het absoluut aanraden aan anderen!
Roos•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Betty is fantastisch. Dit was voor mij de tweede keer en ik ben opnieuw ontzettend tevreden naar buiten gelopen.
Styling door Betty•Krullen-knippen
Jolanda•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had vanmiddag een geweldige ervaring bij The Way in Haarlem! Ik kreeg veel waardevolle tips en ben superblij met mijn knipbeurt en prachtig gedefinieerde krullen. Ik ben verliefd op mijn haar 😍
Na veel kappers te hebben geprobeerd, eindelijk een topper op 15 minuten afstand. Betty, je hebt er een vaste klant bij! 😂