Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super fijn geholpen en eind resultaat is geweldig!
Marielle•ongeveer 17 uur geleden
Geverifieerde review
❤️❤️❤️😘😘
MARIIA•4 dagen geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is echt heel mooi geworden! Super blij mee
Viktoriia•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Nagels zien er mooi, glad en dun uit. Daarbij denkt ze om wat kleine details, onder en binnenkant bij vijlen naderhand e.d.
Werkt ook precies, professioneel en precies; binnen een uur klaar (basic bijvullen).
Mandy•23 dagen geleden
Geverifieerde review
Ondanks dat ik te laat was heel fijn ontvangen, blij met het resultaat