Ik heb wimpers laten verven en wenkbrauwen waxen. Bij thuiskomst zie ik dat echt niet alle wimperharen geverfd zijn, je ziet ontbrekende stukjes. En bij het waxen van de wenkbrauwen zijn nog haartjes blijven zitten, niet secuur nagelopen. Echt jammer. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Ana•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Barbara•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Hoe langer ik bij Sharon kom, hoe leuker het wordt. Ze heeft een heel goed beeld van wat ik mooi vind, komt zelf met suggesties en nieuwe kleuren voor mij. Daarnaast is ze ook gewoon heel sympathiek en fijn om bij in de stoel te zitten.
Behandeling door Sharon•Gellak manicure
Veroniek•11 dagen geleden
Geverifieerde review
leuke jonge dame die de eerste wenkbrauwbehandeling voor mijn tiener erg fijn heeft behandeld.
Behandeling door Ana•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Stefanie•12 dagen geleden
Geverifieerde review
elke keer weer een fijne ervaring. elke keer met mooie nagels de deur uit !