Fijne salon!
Lieve ontvangst ook ♥️
Ik laat altijd mijn bovenlip met draad doen, ze doen dit heel goed en voorzichtig aangezien ik een gevoelige huid heb.
Ga nooit ergens anders heen! Zeer tevreden.
Behandeling door Team 1•Gezicht threaden
Odette•19 dagen geleden
Geverifieerde review
It was a great experience.
Styling door Team 2•Vrouwen knippen
Deeksha•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon en kom hier graag. Tot snel!
Styling door Team 2•Vrouwen knippen
Nathalie•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Hele lieve mensen en knippen super goed een tevreden mens ben ik