Nog nooit zo ontzettend goed geknipt! Wat een super aardige en professionele kapster. Ze is behulpzaam, vakkundig en neemt echt de tijd voor je. Dit was mijn eerste bezoek, maar zeker niet mijn laatste.
Ik geniet de hele dag al van mijn nieuwe kapsel en krijg er alleen maar complimenten over. Extra fijn dat er op zondag nog een plekje beschikbaar was. Absoluut een aanrader!
Jolyn•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Voor de 2 de keer mijn haar laten knippen en ik ben zeer tevreden. Deze meiden weten wat ze doen er word goed geluisterd naar je wensen en geven goed advies.
Yucel•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Great experience!
Styling door Zala•Vrouwen knippen
Sayali•21 dagen geleden
Geverifieerde review
great, as always. Love the head massage, my color of the hairs and the hairstyling in the end. all made with love to a client.