Zoals altijd was ik ook nu weer zeer tevreden over de behandelingen bij Firozeh. Ze is vriendelijk, professioneel, werkt netjes en precies en ze neemt de tijd voor je. Dit geldt overigens ook voor haar collega. De gezichtsbehandeling is heerlijk en voor mij een relaxmoment waar ik altijd naar uit kijk.
Treatment by Firozeh•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Anne-Wil•over 5 years ago
Verified review
Prima !
ManicureShow all…
DMS•over 5 years ago
Verified review
Top zoals altijd, bedankt!
Treatment by Hoezan•Eyebrow Threading
Mina•almost 6 years ago
Verified review
Vriendelijke dame en zeer hoed geholpen
Treatment by Hoezan•Eyebrow Threading
Hanae•almost 6 years ago
Verified review
Heerlijke gezichtsbehandeling. Firozeh was zeer vriendelijk, rustig en ervaren