Zoals altijd was ik ook nu weer zeer tevreden over de behandelingen bij Firozeh. Ze is vriendelijk, professioneel, werkt netjes en precies en ze neemt de tijd voor je. Dit geldt overigens ook voor haar collega. De gezichtsbehandeling is heerlijk en voor mij een relaxmoment waar ik altijd naar uit kijk.
Behandeling door Firozeh•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anne-Wil•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima !
ManicureToon alles…
DMS•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals altijd, bedankt!
Behandeling door Hoezan•Wenkbrauwen - threaden
Mina•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame en zeer hoed geholpen
Behandeling door Hoezan•Wenkbrauwen - threaden
Hanae•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling. Firozeh was zeer vriendelijk, rustig en ervaren
Behandeling door Firozeh•Facials / Gezichtsbehandelingen