Zoals altijd super tevreden. Ik raad deze salon 100% aan bij iedereen!!
Behandeling door Firozeh•Gellak manicure
jet•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect, vakkundig en heerlijk!!!!
Behandeling door Firozeh•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Housan, is super vriendelijk. Heeft mijn wenkbrauwen echt precies gedaan zoals ik het wilde !
Behandeling door Hoezan•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
gerretsen•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon en vriendelijke dame. De behandeling duurde wel minder lang dan geboekt, maar ze heeft wel mijn voeten goed behandeld. Ik kom zeker nog een keer terug.