Makkelijk te vinden salon. Er werd uitgebreid de tijd voor me genomen en ik voelde mij welkom. Ga zeker nog eens terug!
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Manon•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele behandeling met mondkapje.Relaxte sfeer.
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Aletta•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk om een prima gezichtverzorging te krijgen en niet belaagd te worden door verkoopspraatjes van alle producten die je zou moeten kopen. Dit heeft me jaren weerhouden om naar een schoonheidsspecialiste te gaan. Ik ga nu met plezier elke 6 weken..helemaal top!!