Zoals altijd super tevreden. Ik raad deze salon 100% aan bij iedereen!!
Treatment by Firozeh•Gel Nails Manicure
jet•almost 6 years ago
Verified review
Perfect, vakkundig en heerlijk!!!!
Treatment by Firozeh•Classic Facials
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Housan, is super vriendelijk. Heeft mijn wenkbrauwen echt precies gedaan zoals ik het wilde !
Treatment by Hoezan•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
gerretsen•almost 6 years ago
Verified review
Nette salon en vriendelijke dame. De behandeling duurde wel minder lang dan geboekt, maar ze heeft wel mijn voeten goed behandeld. Ik kom zeker nog een keer terug.