The communication pre appointment was attentive and clear. They are flexible and the service was good quality, from advice till final result.
Treatment by U-1•Gel Nails Manicure
Lu G•10 months ago
Verified review
Leuke medewerkers denken altijd mee en ga altijd meer dan tevreden de deur uit
Treatment by U-1•Nail Refill
Esther•10 months ago
Verified review
De dame die mij geholpen had was heel vriendelijk.
Wel liet de hygiene wat mij betreft de wensen over. De eeltvijl werd in het water afgespoeld waar mijn voeten in zaten en ook de andere vijltjes en vreesjes zagen er gebruikt uit en ik had de indruk dat deze niet na elke pedicure schoongemaakt worden. Ook zijn mijn nagelriemen een paar dagen na de pedicure nog steeds erg gevoelig. Ik zou op basis van deze punten niet terugkomen.
Treatment by U-2•Pedicure
Isabelle•10 months ago
Verified review
Super vriendelijke mensen, alleen de kwaliteit van de behandeling was slecht.
Treatment by U-1•
Gel Nails PedicureShow all…
Cato•10 months ago
Verified review
Mooie lak die goed blijft zitten, ik kon snel terecht en stond snel weer buiten, fijne ervaring!