The communication pre appointment was attentive and clear. They are flexible and the service was good quality, from advice till final result.
Behandeling door U-1•Gellak manicure
Lu G•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke medewerkers denken altijd mee en ga altijd meer dan tevreden de deur uit
Behandeling door U-1•Kunstnagels opvullen
Esther•10 maanden geleden
Geverifieerde review
De dame die mij geholpen had was heel vriendelijk.
Wel liet de hygiene wat mij betreft de wensen over. De eeltvijl werd in het water afgespoeld waar mijn voeten in zaten en ook de andere vijltjes en vreesjes zagen er gebruikt uit en ik had de indruk dat deze niet na elke pedicure schoongemaakt worden. Ook zijn mijn nagelriemen een paar dagen na de pedicure nog steeds erg gevoelig. Ik zou op basis van deze punten niet terugkomen.
Behandeling door U-2•Pedicure
Isabelle•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke mensen, alleen de kwaliteit van de behandeling was slecht.
Behandeling door U-1•
Gellak pedicureToon alles…
Cato•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie lak die goed blijft zitten, ik kon snel terecht en stond snel weer buiten, fijne ervaring!