Terug naar de salon: een update over de heropening 🤩

NL_Mobile

Tijd om de treatments te boeken waar je al zo lang over droomt. Onze salons doen er alles aan om hun klanten en werknemers zo veilig mogelijk te houden. Helaas is een zonnebank afspraak (nog) niet toegestaan.

Wat als mijn Gift Card tijdens deze tweede lockdown is verlopen? Niks is meer frustrerend dan het hebben van een verlopen Gift Card. Wij willen jou dan ook graag laten weten dat de vervaldatum van alle Treatwell Gift Cards die tussen december 2020 en eind maart 2021 zouden verlopen, automatisch worden verlengd. Je hebt tot 30 april 2021 de tijd om jouw Gift Card te verzilveren. Lees hier meer.

Maatregelen voor voldoende afstand zijn nog steeds van kracht, net als de extra hygiëne- en veiligheidsmaatregelen en het maximale aantal mensen in de salon.

Zorg ervoor dat je van tevoren een afspraak maakt, want behandelingen zonder afspraak zijn momenteel verboden.

Online boeken is dus de beste manier om je plek te reserveren (via Treatwell kun je tot drie maanden van tevoren boeken).

Wacht niet te lang, want de agenda's van kappers raken snel vol. Ook nu blijven we nauw met onze partners samenwerken om advies te kunnen delen over gezondheid, veiligheid en welzijn.

Wij blijven nauw met onze salonpartners samenwerken om advies en begeleiding te bieden op het gebied van gezondheid, veiligheid en welzijn. Dit is hoe je kunt helpen:

  1. Salons die maatregelen naleven om afstand te houden, kunnen het maximale aantal klanten in de salon beperken. Spontane behandelingen (walk-ins) zijn hierdoor niet mogelijk. Boek je behandeling van tevoren om zeker te zijn van een ​​afspraak.
  2. Was en ontsmet je handen regelmatig om de verspreiding van bacteriën te voorkomen. Probeer dit te doen voor je in de salon arriveert, en nogmaals zodra je binnen bent (indien mogelijk). Vergeet de regel van 20 seconden wassen niet, om schone handen te garanderen.
  3. Wanneer je je onwel voelt, recent ziek bent geweest of in contact bent geweest met iemand waarvan is bevestigd dat hij/zij COVID-19 heeft, ga dan niet naar je afspraak. Maak je geen zorgen, verzetten is eenvoudig (zelfs als je vooraf hebt betaald). Je verzet je afspraak simpel via de link in de bevestigingsmail van je boeking of in 'Mijn boekingen' in de app.
  4. Hoewel de hereniging met je stylist of expert heel fijn is, vermijd je knuffelen, handen schudden en ander fysiek contact dat niet nodig is in de salon. Houd, waar mogelijk, voldoende afstand.
  5. Betaal de behandeling vooraf (tijdens het boeken), om oppervlaktecontact in de salon te beperken. Contactloze kaartbetalingen zijn een andere manier om contact te minimaliseren.
  6. Salons kunnen besluiten de deuren open te laten om te voorkomen dat klanten het handvat aanraken (en dus bacteriën verspreiden). Wanneer de deuren open zijn wanneer je arriveert, is dat waarschijnlijk met opzet. Vraag het voor de zekerheid als je twijfelt.
  7. We raden je aan zelf iets te drinken mee te nemen naar de afspraak (een fles water of koffie van een zaakje in de buurt), om het gebruik van de bekers in de salon te vermijden.
  8. Draag een ​​mondmasker en vergeet deze niet mee te nemen.
Laatste update: 02/03/2021