Zeer goede kapster, in de salon kun je ook wat drinken/eten/boekje lezen. Ze knipt geweldig.
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Leontine•Mannen knippen
Clemens•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Simply - The Best place ;-)
Styling door Leontine•Mannen knippen
V•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Leontine heeft weer mijn verwachtingen overtroffen. Ik wilde van mijn lange haar 'af' en zij heeft een geweldig nieuw kapsel gecreëerd wat past bij de vorm van mijn gezicht en de structuur van mijn haar. Het is elke dag een feestje om met weinig moeite en tijd mijn haar te stylen en de deur uit te lopen.