We komen al heel wat jaar bij 020 het is er super fijn!
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Hofwijks•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een ge-wel-di-ge kapster is Leontine! Na een paar keer een misknipbeurt bij andere kinderkappers, is zij zo'n verademing. Leontine kijkt naar de vorm van het gezicht van je kindje en knipt dan de haren van je kind. Het zit direct goed en ook na opdrogen en een paar wasbeurten blijft het super leuk zitten. Wij willen niet anders meer! Er ligt speelgoed en vanuit een auto-kinderstoeltje kan je kindje naar de televisie kijken. Knippen wordt zo leuk.
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Peggy•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leontine knipt en kleurt super goed. Fijne sfeer en fijn contact
Styling door Leontine•Vrouwen kleuren
Valérie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer snel en professioneel geknipt. Fijn dat ik ook allerlei tips kreeg voor mijn haar.