Een vakvrouw en ook nog eentje die empathisch luistert. En onthoud wat je zei en oprecht geinteresseerd is.
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne eerste kapper voor helemaal niet de makkelijkste peuter:) thanx
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Lot•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn zoontje van 2,5 is weer netjes geknipt en dat terwijl die de kapper zo niet leuk vindt. Kwartier huilen en niet stil zitten, zorgt ze er toch voor dat hij weer netjes uitziet :)
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Sjanneke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden als altijd, na mijn bezoek aan Leontien.
M’n haar zit weer zoals ik wil en ik vind t telkens bijna jammer dat ik al klaar ben, zo gezellig voelt het. Tot de volgende, Leontien!