Just what we wanted. Nice haircut for a little boy.
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leantine is een heel fijn mens en gaat heel prettig Rn plezierig met kinderen om! Echt een fijne plek om te komen, mooi, creatief en vriendelijk!
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Mira•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn oudste zoon begint nu in de fase te komen van zelf zn haar stylen voor de spiegel. Hij vond het dan ook belangrijk dat zijn haar geknipt zou worden zoals hij in gedachten had. Dat is 100% gelukt, ik had nadien een in en in gelukkige zoon! Bedankt Leontine!