Altijd goed. Kindje mag vrolijk spelen en wordt ondertussen goed en snel geknipt. Gaat hierdoor met plezier naar de kapper.
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Kelly•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Kundig geknipt in relaxte ambiance. Een fijne plek die voor herhaling vatbaar is.
Styling door Leontine•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Styling door Leontine•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Snelle behandeling, maar mijn haar zit weer goed in model!
Styling door Leontine•Föhnen / Stylen
Laura•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het knippen van mijn zoontje is niet altijd makkelijk, zeker in zn nek vindt hij het niet zo fijn. Met wat afleiding en een boekje lukt het haar om heel snel en netjes de haren in de nek geknipt te krijgen.