Ik ben zeer tevreden!ik heb mijn vaste kapper gevonden!
Styling door Leontine•Föhnen / Stylen
Janneke•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Leontine is an amazin hairdresser. I had the best haircut ever! Additionally her friendly approach made my experience even better! Thank you :)
Styling door Leontine•Vrouwen kleuren
Marilena•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
It was our first time and we loved it. The kids were entertained, and amazingly treated and well cut. They were even playing afterwards with other children. We are definitely going back.
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Filipa•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom met heel veel plezier bij Leontien. Ze knipt goed, is gezellig en ik wol geen andere kapper meer.