Ontspannen, mijn eerste kapper waar ik altijd terug wil komen!
Styling door Leontine•Föhnen / Stylen
Nomi•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt in een fijne
Sfeer!
Styling door Leontine•Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Jacob•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve, vriendelijke service
Styling door Leontine•Kinderen knippen
S•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne sfeer en heel gezellig met Leontien! Ze luistert goed naar wat je wilt en is geïnteresseerd. Mijn haar is goed behandeld met natuurlijke producten.