Top plek, top kapster. Relaxed en professioneel. Mijn haar zit uitstekend.
Styling door Leontine•Föhnen / Stylen
Femke•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke ambiance, heel geschikt voor kinderen, fijne mensen, kind mooi geknipt. Hele goede ervaring. Was de tramrit voor ons meer dan waard.
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Marie-Claire•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Leontine heeft me weer goed geknipt en het is altijd gezellig! Ontvangst is prettig en persoonlijk. Lekkere kop thee erbij. Ben hier nu drie keer geweest en blijf hier terugkomen.
Styling door Leontine•
Mannen knippenToon alles…
Nick•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne omgeving, rustig en mooi ingericht. Leontien is een super leuke lieve vrouw!
Styling door Leontine•Kinderen knippen
mira•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Good coffee, great haircut and always useful advice! ;-)