Superleuke en goede kinderkapper. En er is nog veel meer te doen! Aanrader!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben erg tevreden over deze haarsalon, de enige plaats waar mijn zoontje zijn haar laat knippen overigens.. mocht u kinderen hebben die moeite hebben met knippen, dan raad ik deze ten zeerste aan.
Vertrouwelijke omgeving, kleurrijk, speelgoed.. yes!
Mick•meer dan 10 jaar geleden
Kinderkapper is top
joyce•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Hedenochtend met mijn zoontje van 16 maanden 020 Studio bezocht. De kleine was onmogelijk maar de kapster geduldig en professioneel. Aan het einde van de rit was de kleine lekker ontspannen, en had hij weer een keurige look. Thank you!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Fijn geknipt en hele prettige sfeer. Ik kom zeker weer terug!