Alles ging best, behalve dat het een hele hete dag was en mijn zoontje last had van de kribbels door geknipte haar.
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Irada•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Leontien is een super fijne en goede kapster. Lekker snel en toch heel gezellig.
Het kleuren is geweldig: goed voor je haar én een mooier resultaat dan gewoon highlighten. Heel natuurlijk eind resultaat. Blij mee!
Styling door Leontine•Kleuren - volledig
Marijke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Leontine is really good with children, very respectful and caring. She was quick and good with the haircut (great for impatient kids 😊) and my daughter was overall super happy with her experience! 100% recommend!
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Rebecca•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kijkt goed en heel aardig.
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Berthel•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geknipt, en heerlijke sfeer. Gezellig en geduldig. Fijne ervaring voor onze zoon.