Leontien is een natuurtalent. Ze voelt goed aan wat ik wil, en als ik het niet precies weet geeft ze goed advies. Nog nooit ontevreden de deur uit gegaan..
Styling door Leontine•
Föhnen / StylenToon alles…
Pien•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig professioneel efficiënt goed
Styling door Leontine•Föhnen / Stylen
marjolein•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service en prima vakvrouw. Gewoon goed.
Styling door Leontine•Mannen knippen
Michel•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, goede kapper/ styliste... snel en goed geknipt 😄
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Judith•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze had heel veel geduld met me zoontje (net 1 jaar) en ondanks dat ze het afraadde om de tondeuse te gebruiken heeft ze dat wel gedaan en werd het echt een leuk kapsel. Dankjewel!