Heel fijn bezoek en goede gezichtsbehandeling in een prettige omgeving en sfeer.
Behandeling door Diederick DGVKAMPEN@GMAIL.COM•Facials / Gezichtsbehandelingen
Leonie•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!
Behandeling door Diederick DGVKAMPEN@GMAIL.COM•Microdermabrasie
Ghazal•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was heerlijk. Ik heb meteen ook IPL geprobeerd en daar een aantal behandelingen van geboekt. Inmiddels al 2 x geweest en ook een massage en facial gehad, het is heerlijk bijkomen en erg prettig en aangenaam geholpen. Je verlaat de salon met een fijn gevoel! Aanrader dus!
Behandeling door Diederick DGVKAMPEN@GMAIL.COM•Microdermabrasie
Corine•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Really good
Behandeling door Diederick DGVKAMPEN@GMAIL.COM•Microdermabrasie
Ariane •meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
The visit and the treatment were very pleasant. Diederick is a good professional, treating the client with individual manner.
I always get some extra treat, like a small massage or oil drops on my face.
I definitely recomend that place and will come back there soon.
Behandeling door Diederick DGVKAMPEN@GMAIL.COM•IPL