Mooie salon! Ik heb echt genoten op eerste kerstdag. En ik ben helemaal relaxed :) Ik kon het goed vinden met de eigenaar(aardig persoon) Ik zal vaker langskomen!
Tha•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg lekkere massage gehad. Erg veel losgemaakt. Fijne tafel en sfeer is lekker intiem oosters. Aanrader.
Renske•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst een heerlijke behandeling geboekt. Ik wilde me lekker laten verwennen. Eerst een fijne facial, voelde me helemaal in de watten gelegd:))!! Daarna het grote werk.... Een full body massage, diederick werkt met heerlijk geurende oliën, en die warmte op mijn rug van de infrarood lamp top! Diederick voelt goed aan wat je nodig hebt en vroeg mij of ik ook open stond voor wat meditatie, en dat stond ik. Ik vertrouwde hem volledig en reisde naar het diepste van mij zelf en heb een ongelovelijke ontlading gehad!! Wat een opluchting!! Ik ga zeker vaker terug komen, wat een mooi persoon!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Gister ochtend een afspraak gemaakt en ik kon meteen terecht later die dag. Fijn ontvangst, schone, gezellig ingerichte ruimte. En een heel fijne massage! Mijn rug is als nieuw, en de gekozen facial heeft ook zichtbaar mijn huid gereinigd.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
K wil je bedanken Diederick!
De massage was geweldig, de sfeer was heel ontspannend, het muziek en de geuren waren super relaxend.
Ik had trek in een redbull en je was zo attend om een redbull voor mij te halen.
De positieve reviews kloppen inderdaad.
Je hebt veel passie voor het vak en dat is zeker te ervaren.
Je energie is zo positief en vrolijk.
Make your dreams come true ;D
Many thanks!