Uitstekende inrichting, prima ambiance.
De massage service was voortreffelijk, professioneel en zeer geconcentreerd.
De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
een bezoek kan ik beslist aanraden.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Gister sinds lange tijd weer eens een massage ondergaan. Na lang online zoeken heb ik gekozen om bij Di-s langs te gaan. Wat een gezellige zaak! Ik werd vriendelijk ontvangen, en na een kort gesprek waarin mijn wensen en klachten werden besproken, begon de behandeling. Na 10 minuten al waande ik mij in hogere sferen. Het plaatje is compleet hier. De zee van kaarsen, in een donkere ruimte geven direct het gevoel van warmte en ontspanning. Tijdens de massage werden er verschillende kruiden gebrand. Dit was nieuw voor mij. Maar zeker een pluspunt in het geheel. De sfeer in de salon, is spiritueel, maar ook down to earth. Dit gaf mij een vertrouwd gevoel. Diederick weet veel van lichaam en geest, maar is een nuchter mens. Dit gaf mij het gevoel open te kunnen spreken. Na een fijn gesprek over de situatie waarin ik mij bevind, ben ik met nieuwe inzichten en een ander gevoel de deur uit gelopen. Waarvoor dank! Toppertje! Succes met je zaak Di-s!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Di-s is a hidden gem. He gives a very thorough and relaxing massage, and really pays attention to your needs. The ambiance is very relaxing, and Di really makes you feel welcome. Looking forward to my next massage!
Nicholas•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb de intuïtiefmassage gehad en het was super fijn! Diederik voelde heel goed aan wat ik nodig had en ik was als herboren toen ik weer buiten stond.
Cindy•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima service en zeer vriendelijk. Goed ontvangen en de massage was erg bekwaam. Zeker een aanrader!