Precies wat ik nodig had. Geheel ontspannend. Alle spanning is uit mijn lichaam. De massage is intens rustgevend en zo ook de ambiance. Diederick weet precies wat hij doet. De service is zeer goed en al helemaal in verhouden met de prijs.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Erg gastvrije, leuke zaak waar je even helemaal tot rust kan komen. Masseur weet wat die doet, en stelt je goed op het gemak.
Heerlijke massage gehad.
Ashley•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Warme, vriendelijke en open sfeer. Lekker thee'tje en vooral een hele lekkere ontspannende massage!
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Di is persoonlijk, professioneel, neemt tijd voor je, is zich bewust van je wensen en beperkingen, respectvol, laat je in je eigen element en je ervaart een fantastische behandeling! Daarnaast een leuke winkel met veel kwaliteits spullen met verrassend lage prijzen :-). Meteen vatbaar voor herhaling!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Vandaag ben ik bij Di geweest voor een massage. Had al lang contact met hem gehad, maar het kwam steeds niet uit. Tot vanochtend. Ik ben super ontvangen en hij was zeer gastvrij. Een super goede massage gehad van een combi relax en hot stone bij elkaar. Zijn gezellige karakter en een steengoede massage maken het plaatje! Ik kom zeker terug!