Heerlijk ontspannen en fijne stem om naar te luisteren- goed verzorgd- fantastische gezichtsbehandeling en massage en masker en crème- kortom aanrader- wordt goed naar je geluisterd.
J.R.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Diederick is very professional and very friendly. Always nice treatment and fun moment spent at Di’s.
S.L.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing salon, amazing owner and most importantly amazing service!
V.T.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst. Goed gesprek.
Eveline•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Owner is super nice and knows what he is doing. Feel very comfortable and got good results after the first laser hair removal appointment already. Would recommend for sure. Also a pretty location and great view.