Vriendelijk personeel en helemaal blij met mn haar.
Wendy•ongeveer 8 jaar geleden
Super leuk geholpen!
Tamara•ongeveer 8 jaar geleden
Perfect geknipt
Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Top !
Vrouwen knippen
Sandra•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Er heeft geen behandeling plaatsgevonden in verband met ziekte van de kapper. Nadat dese opnieuw gepland was een week later op dezelfde tijd werd ik gisteren opnieuw gebeld dat ook die niet door kon gaan. Wat een gedoe. Dit was mijn eerste en laatste treatwell-boeking. Echt vervelend!