Leuke mensen ze nemen tijd voor hun klanten heel fijn.
J.R.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bijna alles deed pijn en ik heb veel open plekjes door het vijlen en knippen.
Behandeling door Karmen•
PedicureToon alles…
Penelope•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima meid, maar helaas moest ze aan het einde mijn nagels afraffelen door de haast. Hierdoor (of door iets anders) zijn belletjes ontstaan en heb ik hierdoor er niet echt van kunnen genieten.
Gellak manicure
Lisette•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very relaxing, I really enjoyed the treatment . The massage felt very profound and relaxing, the facial was very smooth and refreshing. Thank you very much.