Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik heb een fijne ervaring gehad tijdens mijn behandeling.
Behandeling door Emel•Wenkbrauwen harsen
Rania•3 dagen geleden
Geverifieerde review
Goede en professionele behandeling met resultaat.
Perwin•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Beste schoonheidssalon❤️🥰
Servet•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en professioneel
Ibrahim•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben bij Emel geweest voor het epileren van de wenkbrauwen.
Bij Emel zijn ze heel vriendelijk en professioneel. Ze vragen goed door over je wensen, en tijdens de behandeling mag je aangeven of je tevreden bent of dat je het liever anders wilt.
Ik ben zeer tevreden over het resultaat en ga zeker terug.